torsdag 6. oktober 2011

Puff Daddy......


Da jeg bodde i København hadde jeg og tre venninner en aldri så liten strikkeklubb! En gang i uka lagde vi middag sammen , drakk vin og strikka (ble kanskje mer vin enn strikking... :-)  Jeg er på ingen måte noen erfaren strikker, men vil veldig gjerne bli bedre!

Denne puffen var en av mine første prosjekter. Den heter Puff Daddy, og du har kanskje sett den på strikkebloggen Pickles, som har fantastisk mange fine oppskrifter! Anbefales!

Hilsen Mette

1 kommentar:

  1. Hei Mette, takk for en utrolig hyggelig kommentar hos meg. Jeg likte bildet ditt også veldig godt. Og bloggen, så her kommer jeg nok igjen.
    P.S. Den puffen så jeg forleden dag hos ei venninne, den ser så genial ut. Pickels har mye fint men jeg er skikkelig dårlig på strikking.

    SvarSlett