onsdag 5. oktober 2011

Og pluttselig hadde Little Miss Sunshine en blogg........

Jeg er så heldig å ha mange fine venninner! En av dem påstår at denne jenta minte henne om meg da jeg var lita! :-) Cowboybootsene står nå på loftet og de runde kinnene har forsvunnet, men optimistisk og bestemt er jeg fortsatt! :-) 

Og så er det en av mine andre fine venninner da......Marielle med den fine bloggen Frøken Alvestøv. Ja, nå har det seg slik at denne frøkna har startet fotobloggen Øyeblikk sammen med Stine fra Livet på Landet. Her blir det både fotokonkurranser og fototips! Og når de har satt i gang noe sånt må man jo bidra litt! Jeg har aldri hatt noen blogg....og ikke trodde jeg at det var noe jeg bare MÅTTE ha heller.....men for å delta på fotokonkurransene til Øyeblikk må man ha en blogg eller Flickr konto.... Så var det ingen annen utvei! Da ble det blogg på grunn av deg Marielle ;-)

Og hvis jeg nå skal begynne å ta opp igjen fotointeressen igjen, så kan man vel like godt fortelle litt om andre fine ting man finner på sin vei :-)
Ha en nydelig kveld!
Hilsen Mette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar