onsdag 5. oktober 2011

Det er sommerens siste sang som toner ut en siste gang..."


Øyeblikk er den nye, fine fotobloggen til Marielle og Stine! Her blir det konkurranser og fototips og ikke minst fine bilder fra disse to jentene - som begge er veldig dyktige fotografer!
Det er med andre ord bare å glede seg til fortsettelsen!

Jeg henger meg på første konkurranse, hvor temaet er "Det er sommerens siste sang som toner ut en siste gang...". Dette bildet bildet ble tatt i Oktober i fjor, da jeg var hjemme på Vestlandet. Her har min fine mamma puslet i hagen i åresvis. Et av de siste tilskuddene til hagen er et drivhus med spir på toppen, drueranker, blomster, sitteplasser, stearinlys og et fuglebur i taket.
Da jeg gikk rundt i hagen denne oktoberdagen var det morgensol og dugg i gresset - og selv om jeg bare hadde med meg et lite pocketkamera, måtte denne fine morgenen i drivhuset foreviges......

Ta deg en tur innom Øyeblikksjentene og bli med på konkurransen du også!


Dette bildet er med i en fotokonkurranse hos Øyeblikk - http://www.oyeblikk.net/
Lykke til alle sammen! :-)
Hilsen Mette

3 kommentarer:

  1. Så fint, Mette:) - Og hjertelig velkommen inn i bloggverdenen! Vi gleder oss til å se mer av deg her inne og ikke minst til å få flere av dine fine øyeblikk inn på siden vår!

    SvarSlett
  2. Stemningsfullt bilde!
    Lykke til!!:)
    Janni

    SvarSlett
  3. Nydelig stemningsfult bilde! Velkommen til bloggverden ;)

    SvarSlett